HTML

paleo életstílus - evolúciós orvoslás

Egy paleo életmódot, táplálkozást próbálgató doki tapasztalatai, megfigyelései, gondolatai. Kísérlet a paleo életstílus megtalálására, az evolúciós orvoslás terjesztésére és mindennek ötvözése környezet- és természetvédelemmel, ökológiával, alternatív ötletekkel.

Friss topikok

  • 55fibi: Én most találtam ide, és szeretném megkérdezni, mikor lesz legközelebb ilyen találkozó a Fórumban? (2012.12.05. 15:51) Az a fránya glutén...
  • csigene.eva: Egy kérdés az utolsó mondathoz: "Búcsúzóul egy szolgálati közlemény: 2012. 10. 05-én Paleo Sarok a... (2012.10.05. 12:25) Itt az ősz...
  • Csistván: Kedves Feri! Nem tudom, mi történt Veled, remélem, semmi baj, de szeretnék hozzájárulni e blog fo... (2012.10.02. 12:32) Paleo Sarok
  • Pelle Kriszta: No igen, a kenyér a legnagyobb gond. Nekem (vagyis inkább a férjemnek és a kislányomnak) most egy... (2012.08.22. 13:52) Gyakorlati paleo
  • Pelle Kriszta: Kb. két hónapja paleózunk, néha kompromisszumokkal, de a tej és a glutén 99,9%-ban kimaradt az étk... (2012.08.22. 12:15) A paleo és a gyerekek

Címkék

Rövid, de szerintem fontos

2012.03.28. 14:32 paleodoki

Azt hiszem, hogy nem hangsúlyoztam eléggé a paleo életmód lényegét: ez nem (csak) fogyókúra, hanem a belénk genetikailag kódolt alapokhoz legoptimálisabb táplálkozási és életmód, melynek nem csak betegség megelőző hatása van, hanem sikeresen gyógyulhatunk is segítségével. Azt, hogy ez nem humbug, az általam már idézett honlapon  (http://www.tenyek-tevhitek.hu/paleolit-gyogyulas.htm) szereplő történetek is igazolják. 

 Fontos még ez ügyben, hogy mit eszünk, elvégre "az vagy, amit megeszel"... Talán ez a legnagyobb problémája a paleo-t próbálgató embereknek, ezért egy újabb link Szendi honlapjára:  http://www.tenyek-tevhitek.hu/paleolit-nyersanyagok.htm Ezen lehet vitatkozni, hogy mi miért  igen és miért nem, de egyrészt ez messzire vezetne, másrészt itt nincs semmi kőbe vésve, bár ha én valamiben bizonytalan vagyok, akkor inkább nem fogyasztom, még így sem próbáltam ki mindent, amit lehetne... Nagyon sok zöldféle nem is kapható, pedig néhány évtizeddel ezelőtt még fogyasztottuk őket, talán újra divatba kéne hozni ezeket az elfelejtett alapanyagokat, ez lehetne a paleo kertészet :-)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://paleostilus.blog.hu/api/trackback/id/tr54345831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása