HTML

paleo életstílus - evolúciós orvoslás

Egy paleo életmódot, táplálkozást próbálgató doki tapasztalatai, megfigyelései, gondolatai. Kísérlet a paleo életstílus megtalálására, az evolúciós orvoslás terjesztésére és mindennek ötvözése környezet- és természetvédelemmel, ökológiával, alternatív ötletekkel.

Friss topikok

  • 55fibi: Én most találtam ide, és szeretném megkérdezni, mikor lesz legközelebb ilyen találkozó a Fórumban? (2012.12.05. 15:51) Az a fránya glutén...
  • csigene.eva: Egy kérdés az utolsó mondathoz: "Búcsúzóul egy szolgálati közlemény: 2012. 10. 05-én Paleo Sarok a... (2012.10.05. 12:25) Itt az ősz...
  • Csistván: Kedves Feri! Nem tudom, mi történt Veled, remélem, semmi baj, de szeretnék hozzájárulni e blog fo... (2012.10.02. 12:32) Paleo Sarok
  • Pelle Kriszta: No igen, a kenyér a legnagyobb gond. Nekem (vagyis inkább a férjemnek és a kislányomnak) most egy... (2012.08.22. 13:52) Gyakorlati paleo
  • Pelle Kriszta: Kb. két hónapja paleózunk, néha kompromisszumokkal, de a tej és a glutén 99,9%-ban kimaradt az étk... (2012.08.22. 12:15) A paleo és a gyerekek

Címkék

Forradalom!!!

2012.04.30. 14:59 paleodoki

Kedves Paleok!

"Újra itt a nyár és meleg az idő...", ennek megfelelően aki teheti és egy kicsit is paleo, az kimegy a szabadba, mint ahogy tettem az elmúlt két napban és teszem majd holnap is. Tegnap este "nagyszabású" paleo grill partit rendeztünk Évával édes kettesben, most is azt fogom ebédelni nemsokára: pulykacici felszeletelve, sózva-borsozva, a grill tálcán először egy kis házi füstölt szalonnát pirítottam, a kisült zsíron nagyon jól pirult a husi, hozzá padlizsánt és cukkinit sütöttem. Paleo piknik, nem paleok is elkezdhetik!!!

Szombat reggel idő hiányában és mert több ismerősöm nemrég szembesült azzal, hogy blogolok, első szösszenetem tettem fel a FB-ra. Örömmel konstatáltam, hogy sokaknak tetszett (még Szendi Gábor is lájkolta), kaptam visszajelzéseket, amit régebben annyira hiányoltam.

A FB-ra visszatérve: egy új mozgalom terjed, ami egy része a paleo elveknek, magyarán kerüljük a feldolgozott élelmiszereket. A neve Food Revolution a Konyhádban  http://www.facebook.com/events/155266881267186/ és 2012. május 19-re szerveznek akciót, nyugi nem kell kimozdulni otthonról, elég ha aznap vacsira csupa piacról, esetleg a kertből beszerzett alapanyagból főztök. Számomra nagyon szimpatikus a kezdeményezés, hiszen ez nem csak egészségesebb (pláne ha paleo is), de támogatjuk vele a környék gazdáit és még a környezetet is kíméljük, ha nem egy-két ezer kilométerről származó anyagokból dolgozunk.

Én a magam részéről ezt a dolgot még paleosabbá tenném azzal, hogy a "forradalmi" vacsorára hívnék legalább még egy embert, aki nem próbálta még a paleot, hogy megmutassam, a paelo nem a földtől elrugaszkodott úri huncutság, hanem nagyon is "földhözragadt", kézenfekvő és reális. Pláne mai világunkban...

 A hirtelen kitört kánikula kapcsán egy fontos dolog: folyadék, folyadék, folyadék. Elsősorban víz, de a lédús gyümölcsökről és zöldségekről se feledkezzünk meg!

További szép napot és további jó hétvégét(elejét)!!!

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://paleostilus.blog.hu/api/trackback/id/tr324480826

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szevassz Revolution! 2012.05.18. 11:48:00

2012. május 19., szombat, a nemzetközi Food Revolution, az első Gasztro-forradalom napja. Az esemény Angliából érkezik, a szakácsok lezser fenegyerekétől, Jamie Olivertől. Ő az, aki inspirálja és ismeretekkel látja el az embereket, hogy a világ minden ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása